Pagina's

24 november 2008

Yes!

In het boek Tildas Winterwonderland dat ik net kocht staan achteraan een paar adressen van stoffenwinkels (eerder handwerkstofjes, maar als 't katoen is kan je er evengoed een rokje van maken he). En nu komt het: er staat een winkeltje bij in Antwerpen waar ik nog nooit van hoorde: Lana. Ben eens gaan kijken, en 't is echt de moeite!! Niet alleen van die ouderwetse prints waar ik bang voor was, zelfs een paar stoffen van Amy Butler die ik online wou bestellen lagen daar plots voor mijn neus. (ook een aantal van haar patronen)

Ik had er uren kunnen rondkijken, maar ben braaf geweest en heb twee kleine stukjes gekocht om een rendierkop te maken. (die trouwens bijna af is, ... binnenkort meer).

Voor wie in de buurt woont; allen daarheen dus.

1 opmerking:

Mamasha zei

Amy Butler, echt?! MOET ik heen! Bedankt voor de tip! Alvast ook al een keer de cursusfolder aangevraagd. En heel leuk ook om zien dat mijn blogje op je site staat, merciekes!