Pagina's

26 april 2010

de aardbeienzak

Een trucje voor iedereen die constant een zakje vergeet bij het winkelen en het beu is om steeds een nieuwe te kopen of weeral een kartonnen doos aan te slaan ... koop gewoon een mooie herbruikbare zak, dat motiveert wat meer (enfin, bij mij toch, voor efkes dan, ... :-))












Een tijd geleden kocht ik een aarbeizak in de Casa (1,50 euro) maar 't is natuurlijk nog leuker om er zelf een te maken (motiveert nog meer om 'm niet te vergeten denk ik). En toen vond ik deze handleiding op www.ikatbag.com .

Helemaal 't zelfde idee, alleen natuurlijk nog mooier ...

3 opmerkingen:

li-lisette zei

WAT een geweldig idee!!!

En mooi ook!!

Miriam zei

Dit is leuk! Ik ga er vast en zeker een paar maken om als cadeautje weg te geven.

Groetjes
Miriam

Laura Argelati zei

Hi...I'm Laura from Italy! Lovely blog!
I'd like to invite you to visite also my blog :D

Laura from Italy http://chebirba.blogspot.com