Pagina's

26 april 2011

zakdoekzakje voor beginners

Echt, héél gemakkelijk en toch mooi!
Kim van Retro Mama maakte dit briljant eenvoudige patroontje.




Kijk zeker eens op haar blog, er staan nog een paar gratis patroontjes, goed om kleine restjes stof op te werken die te mooi zijn om weg te gooien :-)

Ik was dit weekend nog aan het denken om een cover voor zo'n kartonnen zakdoekendoos te maken ... misschien kan ik dit wel in 't groot maken om daar die zakdoeken in te steken ... 'k ga eens testen want 't kan natuurlijk evengoed zijn dat dat één en al gefrommel wordt ... ben benieuwd ...

2 opmerkingen:

Marina zei

An, ik heb toevallig vandaag je ontdekt, gefeliciteerd met je ontwerp voor het scoutslabel, mijn grote kids waren enthousiast!

an zei

heel erg leuk! blij dat ze enthousiast waren, dat was toch ene beetje mijn plan :-)