Pagina's

2 augustus 2011

knopen kopen!

Een paar weken geleden vond ik toevallig op Hebbes.be een zoekertje; 10.000den knopen te koop, en dan nog in de buurt (Brasschaat bij Antwerpen), ... interessant!!

Ik hoorde er niets meer van, ...  maar blijkbaar was de eigenaar effe op reis.  Ik liet er geen gras over groeien en ging gisteren direct kijken ... en kopen!  20 kokertjes knopen en 20 ritsen rijker ging ik content naar huis, en ik heb me dan nog ingehouden (foto's volgen nog, maar effe geen tijd)  Trouwens heel mooie ritsen: ri-ri ritsen, nooit van gehoord, maar 't hele fijne metalen gekleurde ritsen)

Voor wie interesse heeft, 't is echt de moeite.  De knopen zijn wel eerder effen in alle kleuren en maten, de fantasieknopen zijn er al uit denk ik.  En verder dus massaal veel ritsen (geen blinde meer) in alle kleuren en lengtes en naaigaren in alle kleuren van de regenboog.  En dat allemaal voor geen geld: 0,25 euro per rits, 1 euro voor een half kokertje knopen en 2 euro voor een vol. (ik had er veel die maar een derde of minder vol waren, hij telt er in dat geval wat samen tot je een vol hebt)



Soit, hier de link naar het zoekertje, zijn GSM-nummer kan je daar vinden:
Knopen kopen

Geen opmerkingen: