Pagina's

19 september 2011

vanalles over de agenda

1.  Enorm bedankt om allemaal mee te doen.  53 man (vrouw eigenlijk), fantastisch.  De eerste dagen gingen niet bepaald vlot en ik was nog aan 't denken om het bericht er snel snel terug af te halen, 'k vond het wat zielig :-)  Maar kijk, 53 stond op de teller en 92 volgers ondertussen, geweldig!

2.Kent er iemand iets meer van die random.org, ik heb daar niet echt gevonden wat ik zocht, en wat als er bepaalde namen twee keer in moeten, ...  Iedereen gebruikt dat precies nogal vlotjes, en ik kan er niet direct weg mee (en daar kan ik dan niet tegen :-)  Dus, tips welkom.

3. De agenda zelf, ik ga eens uitzoeken of ik hier op mijn blog geen link kan zetten naar het word-bestand, wie interesse heeft kan zelf printen ... (wie er ondertussen al aan wil beginnen mag me mailen)

4. De kaft van de agenda, ik heb er geen foto's van, maar 't heel simpel: ik gebruikte een oude ringkaft die ik in stukken sneed, met een cuttermes, wel efkes werk, maar na een paar keer snijden zit je er wel door.

Vervolgens maakte ik er gaatjes in ... wel met zo'n groot perforeerding op mijn werk ... ik weet niet of het met een gewone perforator te doen is ... indien niet kan je nog altijd gaan voor dunnere karton.

Dan, de stof, die is gewoon met kei veel Pritt rond die kartonnekes gekleefd, zo simpel is dat ...  Vervolgens duwde ik met een potlood met een scherpe punt door de stof waar de gaatjes zitten (klinkt misschien nogal raar, maar dat werkte wel).  Aan de binnenkant werkte ik af met een leuke postkaart, een gewoon papiertje is wat te dun om over de randjes van de stof te kleven.

Agenda afdrukken, ringen erin, verder nog een beetje vullen met leuke prentjes, foto's, ...  en klaar. 

1 opmerking:

JoChapeau zei

Dat zou wel leuk zijn als we zelf zo'n agenda zouden kunnen maken !