Pagina's

17 oktober 2011

unisex urban hoodie en nog vanalles


Voila ... de unisex urban hoodie mag van mijn lijstje ... of toch niet ....  Ik nam al een maat groter dan zijn gewone maat omdat ik vond dat het nogal krap was ...  Na een avondje doorwerken was ie klaar ... om 's morgens vast te stellen dat de mouwen toch wel te kort waren ... (zoals je ziet)  Verder was 't ook nogal krap om aan te krijgen (aan de mouwen) ... zijn T-shirt met lange mouwen eronder zat hopeloos opgestropt ... een heel gedoe dus.  Maar ... ik had nog stof ... nog eens dus, een maat groter ...  De lengte van de mouwen is perfect nu, maar ... nog steeds te smal om vlotjes aan te krijgen ...  Heeft iemand dit nog voorgehad met dit patroon?
Ik ga wat aan het patroon prutsen om er wat meer speling in te krijgen ... stof kopen ... en nog eens dan maar ....

Verder dit weekend: 5 tutkettingen en een dekentje met paspel voor mezelf :-) (foto's volgen)

(als er iemand weet hoe ik tekst van in mijn lijstje 'als ik eens tijd heb' kan doorstrepen ... alle tips zijn welkom, het lukt me niet ...)

1 opmerking:

elisanna zei

Heel mooi! Zo te zien past het toch perfect!