Pagina's

5 april 2013

een stempel voor jul

Het ging zo ...




Voor vic bestelde ik bijna drie jaar geleden een stempel bij Kristel van Vlijtig. En die stempel vind ik nog altijd supermooi en ik gebruik 'm voor vanalles en nog wat ... gisteren zelfs nog, alvast voor zijn verjaardagsslingers helemaal af te maken ...




Voor Jul wou ik heel graag ook zo'n stempel laten maken  ... bij dezelfde madam, dat spreekt voor zich ... alleen ... ze was die stempels maken beu, ondertussen was ze ermee gestopt stond op haar blog ... Toch maar eens vragen dacht ik ... direct antwoord; neen, ik doe het niet meer, ik vind het niet meer leuk, maar je kan overal een stempel laten maken hoor. ... Jammer, zéér jammer, want 't gaat natuurlijk ook over de tekening op zich, en die laat je niet overal maken ... 
Ok, nog een keer proberen dan ...: Zou je misschien alleen het ontwerpje willen tekenen, dan probeer ik 'm zelf uit te snijden?  De aanhouder wint, want wat was het voorstel; we zullen er een swapje van maken, ... maak iets voor mij, en ik maak een stempel.  Joepie!!!
Deal natuurlijk!! 

Gisteren viel dit in mijn bus ... Ikke héél blij natuurlijk :-)

verpakt in een konijntje!!


Onze jul  ... met zijn haartjes altijd recht omhoog
en hopla, alsof dat nog niet genoeg was, een schriftje en de enige regenwolk die ik wel graag zie :-)

Danku Kristel van Vlijtig!! Ik ben er heel blij mee! 
En volgende week ... deel twee van het stempelverhaal!

Geen opmerkingen: