Pagina's

21 mei 2013

een popje voor lili

Begin augustus ging er in Mortsel een stoffenwinkel open ... feest!! 
Bobby Sewing ... en ... de echte Tante Hilde kwam er een workshop poppen maken geven ... nog meer feest!

Ik had het boek al wel vastgehad en had er wel zin in om eens een popje te maken, maar geen tijd, ... het kwam er maar niet van.  Ideaal dus, ... een namiddagje kunnen doorwerken op verplaatsing.

't was leuk, ... en na 4 uur doorwerken was dit het resultaat, een popje voor een popje; voor lili:



3 opmerkingen:

JoChapeau zei

Zo mooi ! (ik heb dat boek dus echt al gans uitgelezen en zo genoten van de mooie foto's, maar heb er zelf nog geen gemaakt ... erg he !)

an zei

ik ken dat hoor ... 't is daarom dat ik me inschreef voor die workshop, dan kan je niet meer terug en moet je wel :-)

joppe zei

heel mooi geworden, ik volgde ook eerst een workshop in Tienen. Ik maakte ondertussen al een 2de en een 3de is besteld!