Pagina's

18 november 2014

ik wil ze allemaal!

De nieuwe collectie Soft Cactusstofjes!  En dan toch al zéér zeker dit kleurenpalet ...
't past supermooi mijn bij logootje en naamlabels; perfect dus!

Omdat ik ze ineens allemaal samen wil gebruiken ga ik een vlaggenlijn maken ... tegen Vic zijn verjaardag, eind mei :-)  Misschien moet ik eerst eens afwerken wat er allemaal al geknipt klaarligt en ik zou natuurlijk ook een vlaggenlijn kunnen maken met stof uit mijn kast.  Maar, 't is toch waar, dat zie je zo ... dit wordt de mooiste vlaggenlijn ever ...


En dit stofje mag er ook nog bij ...


Verdorie toch,net nu ik effe ging stoppen met stof kopen :-)


6 opmerkingen:

Khadetjes zei

Ik lach mee ;)

an zei

't moest zo mooi maar niet zijn ;-)

Metimebyseija@gmail.com zei

Ze zijn gewoon prachtig! Ik hou tot nu toe vooral van het blauwe thema en ben razend benieuwd naar de andere kleuren.

Jurkenenshirtjes@gmail.com zei

Ha, ha! Ja, ik probeer mij in te houden, maar bedenk steeds wat ik wel niet allemaal zou kunnen maken met de stofjes ; ) Zo leuk zijn ze!

Juffertje in het Groen zei

Ik ging ook even een koopstop inlassen. Nope! Haha, deze stoffen zijn nog mooier dan de vorige.

MiMaMel zei

Heel herkenbaar, haha...Idd prachtig kleurenpalet..al heb ik juist anderen gekocht..als ik hem zo bij je zie :)
Hier eigenlijk ook al veel te veel stofjes, maar dit kunnen en mogen we toch niet voorbij laten gaan, haha