Pagina's

13 augustus 2015

op de valreep; voor moederdag ...

Een maand ouderschapsverlof had ik.  Een maand ... ik was van plan superveel te naaien; voor mezelf, voor Vic en Jul, voor Lili en Ella, cadeautjes, ... vanalles.  Veel is daar niet van gekomen.  Met een peuter en kleuter in huis is dat toch niet zo simpel :-).  Maar ... wat ik maakte, daar ben ik wel blij mee!  Een paar Vinktassen en vers van de pers; cadeautjes voor moederdag overmorgen.

Allemaal heel simpel, heel snel klaar en toch heel geslaagd.  En na een paar keer (eigenlijk méér dan al een paar keer ondertussen) zit dat zo in de vingers, kan niet misgaan.  Het Ipad-zakje was een testje.  Maar zo leuk, dat ik snel nog eentje voor mezelf maakte.  En jawel ... weer allemaal Petit Pan ...  :-)


De Tina Clutch, van Ithinksew.  Niks nieuws, maar 't blijft leuk om maken én om te geven


Een zonnebrilzakje, van byMiekK.  Euh ja ... eigenlijk 't zelfde verhaal.



En dan, net getest en goed bevonden; een tabletzakje.  Voor een Ipad mini (het witte) of nog een kleinere tablet (het blauwe).  Een mooi voorbeeld en de maten vond ik bij Elisanna.  De link naar de handleiding doet het niet meer ... maar zo moeilijk is het allemaal niet.  Beetje nadenken en je komt er wel.  (en eigenlijk is het niet zo erg anders als het zonnebrilzakje).  Ik verstevigde de buitenstof met Decovil Light om het superstevig te maken en dat is gelukt.  Gekleurde elastiek vond ik niet direct in de kleur die ik wilde.  Maar bij Veritas vond ik haarrekkertjes in alle kleuren van de regenboog ... perfect!



Het setje :-)

En rap nog eentje voor mezelf, in .. jawel .. mijn lievelingsstofje :-).  (bij gebrek aan meisjes in huis moet ik andere dingen verzinnen voor dit stofje he) :-)


1 opmerking:

Gaëtane zei

Vrolijke boel, leuk gedaan :-)!