Pagina's

21 februari 2013

mooie give-away, enzo ...

Ik weet het, ik weet het ... 't is hier niet echt interessant tegenwoordig he ... Niet dat ik geen dingen maak hoor, maar 't geraakt niet gepost ...  Ik heb nog een paar leuke dingen klaarstaan die ik in foto's en berichtjes moet gieten, ... maar tijd vinden he ...

Dan maar efkes een ander z'n mooie spullen tonen dacht ik ...
 ... een supermooie give-away bij 'Jace did it!'die ik wel héél erg graag zou winnen, een geweldige tas die weggaat als er 70 volgers zijn ... en tot mijn verbazing zijn die er nog niet ...  Dus, allen daarheen en volgen!  't Enige jammere van de zaak is dat me nu wat extra concurrenten op de hals haal, maar soit ...

Dit is 'm ... mooi he :-)
give-away bij Jace did it!

1 opmerking:

veeeeertje zei

T'is idd een hele mooie tas!